Vykort från Norrliden Strand 2033

Efter att under grupparbetet  på workshop 2 ha betraktat Norrliden Strand uppfirån, på flygbilden, fick var och en föreställa sig att de  befann sig på marken någonstans i Norrliden Strand 25 år fram i tiden. Därifrån formulerade de en vykortshälsning till valfri mottagare.
Vykort har ju en tendens att ibland komma fram långt efter att avsändaren kommit hem igen. I det här fallet når oss hälsningarna långt i förväg istället. Med ojämna mellanrum publiceras ett par av vykorten här på bloggen.  Hälsningar från en inte så avlägsen framtid?



Tjolahopp!

Här kommer en hälsning från mig och mitt underbara Kalmar. Idag har jag legat på piren och solat, ett och annat bad blev det också, liksom en god lunch på den pittoreska restaurangen vid stranden.

Ikväll kommer några vänner och vi ska laga mat ihop. Jag har varit på Norrlidens torg och handlat grönsaker mm. Innan dess hinner jag ta en sväng i spåret.
Kram, kram M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0